Is Dynastysaves an Untrustworthy Watch Store?

I had recurring charges on my card from Dynastysaves located at dynastysaves.com and other untrustworthy online stores below. My advice like the others is to cancel your card immediately and write the loss off as experience. The bank can only go back 30 days to attempt to get the money back. My problems started when I ordered a workbench through vaticramsote. Perry, New Zealand

Is Dynastysaves an Untrustworthy Watch Store?

About Dynastysaves

Customer Support: 1-833-373-8851

Email: support@dynastysaves.com

Tel: UK/Australia (All English Speaking Non US Countries)(001) 859-445-0372

Tel: Spanish (All Spanish Speaking Countries)800654172

Tel: Brazil (All Portuguese Speaking Countries)(001) 859-445-0373

1st Floor Sills Yard Seymour House, The Broadway, High Street, Chesham HP5 1EG

The List of Untrustworthy Online Stores

  • dynastysaves.com
  • ultimateincorporated.com
  • elitesavingspro.com
  • storeelite.club
  • shipvip.info
  • rubychaindepots.com
  • firstpickclub.store
  • shopitoff
  • luxurystore.club
Was this review helpful?  +
Share this with others:

Comments, Questions, Answers, or Reviews

Comments (Total: 18)

To protect your privacy, please do not post or remove sensitive information in or from your comments, questions, or reviews. NB: We will use your IP address to display your approximate location to other users when you make a post. That location is not enough to find you.

Your comment, answer, or review will be set as anonymous because you are not signed in. An anonymous comment, answer, or review cannot be edited or deleted, therefore, review it carefully before posting. Sign-in.

The comments, reviews or answers below do not necessarily reflect the views of Online Threat Alerts (OTA).

  • October 21, 2021 at 1:48 PM by an anonymous user from: Montgomery, Clarksville, Tennessee, United States

    Same thing happen to me ordered a charger that is junk month later 29.95 out if bank account called them says we will cancel membership which I never agreed to and give you 20 0/0 back. I raised h**l got full amount back and then called my bank. Shame on you theives.

  • September 26, 2021 at 5:18 AM by an anonymous user from: Canberra, Australian Capital Territory, Australia

    Please cancel my order as it was $4.95 on the posts. I ordered both items at 4:95 and they took $41 out of my bank account please do not take any more out of my account and I’m hopefully not happy because you are a scam that’s how you feel the people I want my payments stopped in the bag is going to stop it

  • September 12, 2021 at 5:17 AM by an anonymous user from: Canberra, Australian Capital Territory, Australia

    Never heard of these scum buckets. Yesterday they took $42 from my account.. WTF... I dont shop online so don't know how they've done it.

  • November 23, 2020 at 8:30 PM by an anonymous user from: E1, London, England, United Kingdom

    I noticed a pending payment on my account today from this company. Similar to others above they had been taking payments of roughly £23 to £25 out if my account for the past 5 months. I rang my bank who got me to fill out a form to stop any further payments being taken out. When I told them I'd never shopped at this site they said I would have to wait another 14 days before refilling and resending the form on the basis of no goods or services provided. They suggested I call the company. On their website there us a support number. I emailed them and simply put the following

    I have not requested membership and I would like for you refund all the payments that you have taken out of my account from 20th July 2020. I have never received any goods whatsoever from you and will be raising this with the BBB and the Fraud Team at my bank.

    Hello S.

    Thank you for contacting Dynasty Saves customer service e-mail support.

    Our records show that you have ordered a LED Charging Cable on 07/17/2020, under the order #5692655, on an affiliate store.

    This is a promotional product we are featuring from our Member Store. To enjoy this offer, you must be a member of our Exclusive Membership. Membership is free for the first 30 days, and then $29.95 USD monthly.

    With our Exclusive Membership you'll have lifetime access to exclusive offers and to the hottest products on Internet before anyone else! We update our website daily with new products and offers! And the best part: As a member, you receive a discount code by email. When you order ANY PRODUCT on our store, simply use the discount code at checkout and you'll get amazing discounts on EVERY PRODUCT ON OUR STORE!

    We are deeply sorry for the misunderstanding. We do not make any charges without customers' consent. The information that you were subscribing to our All Access Membership was given before your order was completed, and it was optional. The membership was not mandatory, and you chose to be a member when you placed your order.

    An email is also sent with information about your order and membership. So you had 30 days to request a cancellation before being charged for it, but you only requested a cancellation after you had already been charged for 4 months. Therefore, you are still responsible for the payment of these charges.

    The membership subscription notification and your discount code were sent after the order was placed. These may have been moved to your spam box or trash by accident or because of automatic features of your e-mail. We apologize for any inconvenience this may have caused you.

    As per your request, we have already cancelled your account from future billing and you can rest assured that there will be no further charges.

    As a courtesy, we have already issued a full refund and it may take from 3 to 10 business days for the transaction to be processed by your bank.

    RESULT. GOT ALL MY MONEY REFUNDED.

  • November 20, 2020 at 6:21 PM by an anonymous user from: Los Angeles, Mission Hills, California, United States

    Dynastysaves.com. Is a rip off. The were charging me for membership fee which I never signed up for. Only was able to get part of my money back.

  • September 19, 2020 at 10:58 AM by an anonymous user from: Windsor, Ontario, Canada

    I just give them a call and they give me back half of the money they took from my credit card. After getting a discount of a dollar I have to pay 40$ a month to get a discount. I thought I saved I got robbed instead.

  • June 6, 2020 at 6:33 PM by an anonymous user from: Berala, New South Wales, Australia

    I have had $43 debited 2 my credit card of which I don't know who it is.

    I will go 2 the bank on monday.

    Mongrels target ppl who r mot well off

  • May 21, 2020 at 3:26 PM by an anonymous user from: Gainesville, Florida, United States

    Dynasty Saves billed my acct for $29.95 for a membership fee that I did not apply for. Trying to get it credited to my acct. if they don’t issue a credit I will contact my bank.

    • May 22, 2020 at 1:50 AM by an anonymous user from: Colorado Springs, Colorado, United States

      I couldn't find a way to contact them. I contacted my bank and had the bank check the withdrawal from last month, I couldn't do anything about the one this month, hasn't been paid yet. My bank put my money back from last month. My bank gave me a 833#, I'll call it tomorrow. Scam company. Good Luck!

  • May 5, 2020 at 9:47 PM by an anonymous user from: Bountiful, Utah, United States

    $29.95 showed up on my account this month. Never heard of them. Beware and watch your bank account.

    • May 6, 2020 at 9:21 AM by an anonymous user from: Port Orange, Florida, United States

      The same happened to me this morning. I guess I missed the small print from a purchase I made exactly 30 days ago. I called their customer service and raised h**l. I got my name off their list and 1/2 my money back. It's a discount club, what a crock. Act now or they will be back for more of your money. Good luck

      Customer Support

      1-833-373-8851

      support@dynastysaves.com

      • May 6, 2020 at 11:13 PM by an anonymous user from: Traralgon, Victoria, Australia

        I too had 46.49 taken from my account this morning

  • April 9, 2020 at 7:31 AM by an anonymous user from: Ilfracombe, England, United Kingdom

    I've also not heard of them (dynastysaves.com) I noticed on my bank statement that they had taken £24.99 out of my account so I checked back and they have been taking about the same for the last three months. They are obviously a untrustworthy company. I suggest every one boycotts this company.

  • February 27, 2020 at 2:27 PM by an anonymous user from: Akron, Ohio, United States

    I just got my 5th charge and never heard of them. The charges are increasing every time. Time for a new card!

  • February 12, 2020 at 3:51 PM by an anonymous user from: Wollongong, New South Wales, Australia

    6:12 am at the airport and a charge comes through from these grubs, nothing purchased just a charge. Beware!

  • January 27, 2020 at 3:26 AM by an anonymous user from: Sofia, Sofia-Capital, Bulgaria

    I have the same problems; 2 months in a row from my account they withdraw the same amount without me knowing what they are.

  • January 7, 2020 at 3:02 AM by an anonymous user from: London, England, United Kingdom

    Just checked my bank statement and discovered dynastysaves.com have been taking out increasing amounts of money each month for the last 3 months. I had never heard of them and have most certainly not shopped with them. Rogue site!

    • January 26, 2020 at 12:41 PM by an anonymous user from: Sandton, Gauteng, South Africa

      I have just had a trxn through my account. I have never shopped with them either

Comments Show More Reviews (17)

Write Your Comment, Question, Answer, or Review

Is Dynastysaves an Untrustworthy Watch Store?