No internet connection

No Internet Connection Detected

Fastreplys.com is Associated with Untrustworthy Online Stores

The domain name fastreplys.com is associated with a lot of untrustworthy online stores. Online users are advised to stay away from untrustworthy online stores associated with fastreplys.com, or else they run the risk of their credit card information getting stolen and used fraudulently. They also run the risk of receiving counterfeit or knockoff goods.

Fastreplys.com is Associated with Untrustworthy Online Stores
Advertisement

Online users who have used their credit cards on websites associated with fastreplys.com are asked to contact their banks for help. They should let their banks know that they have unknowingly used their credit cards on a fraudulent website. Their banks should investigate, cancel the transactions and refund their money.

Email Address at fastreplys.com

  • info@fastreplys.com
Check the comment section below for additional information, share what you know or ask a question about this article by leaving a comment below. And, to quickly find answers to your questions, use our search Search engine.

Click here help maintain Online Threat Alerts (OTA).

Note: Some of the information in samples on this website may have been impersonated or spoofed.
Would you share this article with others?  +

Comments, Questions, Answers, or Reviews

Comments (Total: 121)

To protect your privacy, please do not post or remove sensitive information in or from your comments, questions, or reviews.
Advertisement

The comments, reviews or answers below do not necessarily reflect the views of Online Threat Alerts (OTA).

  • October 8, 2020 at 1:21 AM by an anonymous user from: El Tarter, Canillo, Andorra

    I buy one Michael Jordan 1/6 I recived at home a figure of a black man who did not look like Michael Jordan in Bulls gear . They are Scammers .

  • September 24, 2020 at 12:55 PM by an anonymous user from: Erin, Ontario, Canada

    I bought some laser and I did not see the measure of the battery and where I can get them..the làser is the vertion LASER 303 than you

  • September 4, 2020 at 3:58 PM by an anonymous user from: St Louis, Missouri, United States

    Never actually received the interactive baby Yoda battery operated figure. What I got was a rubber hand puppet that only somewhat resembles the baby Yoda. So I'm out like 50 bucks.

    • September 11, 2020 at 3:48 PM by an anonymous user from: Moorpark, California, United States

      Same thing happened to me. Did you take any action to get refunded? If so, could you tell me who you went to so I can do the same? Thank you.

  • August 25, 2020 at 9:12 PM by an anonymous user from: Inverness, Florida, United States

    Ref order# gloo1290767607

    Read flashlight without,,battery doesn't use regular size battery, doesn't work without battery, request battery sent or replace item

  • August 24, 2020 at 9:15 AM by an anonymous user from: Illinois, United States

    Scam Seller! I never received my product and am out $50.00!

  • August 20, 2020 at 1:13 PM by an anonymous user from: West Springfield, Massachusetts, United States

    I received 3 rc trucks none were what was advertised. The ones I received are a lot smaller that were advertised and were no way worth what I paid for(110.00), what they are worth is maybe 30.00 for all three.please advise me how to proceed to get a FULL refund.

    thank you

    Mark P.

    • August 20, 2020 at 3:56 PM by info

      Open a dispute with your bank.

  • August 11, 2020 at 7:12 PM by an anonymous user from: Jackson, Wyoming, United States

    Ordered a product from Zhixin Trading Co Ltd that used this PO Box 6368 Rosemead address on the sent item. They sent junk. IT IS A SCAM and the address is used for many business names but all in the same scam circle. PayPal is in bed with them so don't expect any help there. Learned a lesson and closed my PayPal account. Won't happen twice!

  • August 6, 2020 at 1:31 AM by an anonymous user from: Wellington, New Zealand

    From taff, in new Zealand. I ordered a self opening transformers toy, bumblebee. On the add it shows it opening up by itself! I got my package after 4months, only to receive a budget transformer that I could buy at toy world for $20! Highly disappointed! Won't be shopping there ever again! Thanks for nothing!

  • August 5, 2020 at 10:27 AM by an anonymous user from: Hope, Kansas, United States

    Where is my game? I need it NOW

  • August 4, 2020 at 2:10 PM by an anonymous user from: Redding, California, United States

    I ordered a golf game that cost $31.98 that showed a picture of a board game, (like a corn hole game) although designed with green astro turf showing a played hitting golf balls. I received a sponge that looks like a golf ball but nothing else. I ordered it 3 months ago.

    There is NO company Name or information on the small package. The return address is PO Box 6368 Rosemead CA 91770

    • August 19, 2020 at 12:22 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

      Ditto, to this! I ordered two boards a couple of weeks before Father's Day and just received the yellow balls. Disappointing!

  • July 30, 2020 at 2:42 PM by an anonymous user from: Montreal, Quebec, Canada

    Ordered a golf game for Fathers Day, received a sponge golf ball, and no game to play it on...

    • August 14, 2020 at 3:39 PM by an anonymous user from: Pine Grove, Pennsylvania, United States

      I also ordered the samething and got a ball

    • August 4, 2020 at 2:43 PM by an anonymous user from: Redding, California, United States

      The same thing happened to me. Cost my $31.98 for a foam gold ball. I ordered mine May 29, 2020, though it wasn't unusual to take time... with all the COVID stuff

      Could not figure out why the golf ball came by its self- NOW I KNOW

  • July 27, 2020 at 5:02 PM by an anonymous user from: United States

    I ordered a playpen for my great granddaughter‘s baby shower what I saw in the ad was an octagon shaped playpen with mesh all around the side so you could see through it and it came up to a point at the top on the eight seem the color was orange I ordered it in May what I received yesterday July the 25th was a plastic tent blew with an opening that was mash the rest was plastic that’s not it all what I ordered it doesn’t look anything like the product that was shown on Facebook that I ordered and paid 5999 for it the package came with no instructions which showed on the ad on Facebook was a narrow long box that easily open I contacted the company in June and asked would it be here by 28 June for the baby shower and they said due to the coronavirus it might be late well I received it 25 July and it was nothing like was shown on the ad I am very disappointed all I have to show you is the shipping label that was on the package I have no other information I am so sorry I should have kept it but I did not is there anything you can do

  • July 22, 2020 at 4:53 PM by an anonymous user from: Knox, Pennsylvania, United States

    Ordered a balloon ball for grandson's birthday came a month late! Over priced piece of garbage! Will not stay inflated, disappointed little boy 😞 Will you offer a refund?

  • July 22, 2020 at 2:01 PM by an anonymous user from: Wayne, New Jersey, United States

    How do I return my purchase?

  • July 22, 2020 at 7:30 AM by an anonymous user from: Terry, Mississippi, United States

    How do you return clothing items to a company that uses this return website.

  • July 20, 2020 at 3:00 PM by an anonymous user from: West Springfield, Massachusetts, United States

    I got scammed from a company called Monseur! I paid $50 for what was suppose to be a talking and ear wiggling baby Yoda but what I got instead was a scary hand puppet. Buyer Beware!

    • July 30, 2020 at 11:46 AM by an anonymous user from: Macon, Georgia, United States

      Same thing happened to me!

  • July 18, 2020 at 12:06 PM by an anonymous user from: La Marque, Texas, United States

    I ordered the survival shovel and got instead a cheap knock off.it's supposed to support 500lbs.instead it's so cheap I could break it with my hands alone.it isn't even the right shovel I ordered, I want a refund

  • July 17, 2020 at 7:22 AM by an anonymous user from: Louisville, Kentucky, United States

    my husband ordered me a chair in the bag that was supposed to be a chair that could swing. The company is Vicinys Described as a new recliner luxury camping chair that cost 60.00. The chair that arrived is the size of a toddler chair that does not even come close to what was advertised. No shipping invoice and no info how to return. How can I get my money back?

    • July 17, 2020 at 7:44 AM by info

      Open a dispute with your bank.

      • July 17, 2020 at 2:04 PM by an anonymous user from: Dayton, Ohio, United States

        After waiting several months I received a product that I did not order you sent me a $20 toys and I paid around $100 for this I would like to know why you would do that to a customer I am thinking about contacting Facebook and my Ohio attorney general office ( SCAM )

  • July 16, 2020 at 8:24 PM by an anonymous user from: Kelowna, British Columbia, Canada

    I want to return the silicon toe connecters and followed instructions with nothing to show how to return. It does not give me any information on how to get my money back.

  • July 16, 2020 at 6:43 AM by an anonymous user from: Saint Paul, Minnesota, United States

    I bought a automated massaging whitening toothbrush, waited 3 months to get it only to find out it’s child sized. A slip of paper in the package says to contact info@fastreplys.com to contact them. What do I find? That that site is for scam artists and likely I am out the money I spent on this. I will never buy off Facebook again. As was suggested in a previous post FB is not regulated and everything comes from China even if it has a US return address on the package. I’m still waiting for some shoes I ordered back in March though PayPal. I was assured they are coming I just wonder if they are walking themselves all the way from China.

  • July 15, 2020 at 2:17 PM by an anonymous user from: Spokane, Washington, United States

    I had ordered those water balls back in March I got my package two days ago.

    When I open up the package it was not what I order it was just big ball Balloons that you blow up with your mouth. The ones I had ordered was you can put in it for playing outside with or in Winter months you can blow it up and play out outside with.

    I would like a refund those I order 5 of the water balloon.

    • July 23, 2020 at 11:51 AM by an anonymous user from: Reading, Pennsylvania, United States

      I just received mine, 6 of them. You were supposed to be able to fill with water for kids to play on. 4 little ones and 2 big ones. 3 of the little ones broke right away and there is no way to fill any with water. How did you dolve your problem or are we out of the money and lesson learned?

    • July 20, 2020 at 11:49 AM by an anonymous user from: Waynesboro, Virginia, United States

      I have the exact same problem! How did you resolve the problem?

  • July 13, 2020 at 2:11 PM by an anonymous user from: Wapwallopen, Pennsylvania, United States

    got coins silver today want refund they are all fake coins, all the same with the same flaws

  • July 13, 2020 at 9:41 AM by an anonymous user from: New Braunfels, Texas, United States

    I purchased an under tailgate LED lightstrip for my 2006 Tundra. I received a 'Redline Tripple LED TailgateLight (SZQC00129BK)' and it will not fit my Tundra unless I cut the wiring harness and splice in additional wiring for length. There are also two LED lights inoperative already. There is an additional red wire without a connector, no instructions, and no idea the reason for this wire. Should have known when the shipping label is directly from China.

  • July 13, 2020 at 8:48 AM by an anonymous user from: Baton Rouge, Louisiana, United States

    this antenna is a scam and I get more stations with my RV antenna.I want to send it back for credit but how do I do that?

  • July 10, 2020 at 5:54 PM by an anonymous user from: United States

    I waited 3 months for a Tesla coil,was charged almost $60 for this same day. Finally after 2 1/2 months of waiting, excuses and correspondence with the company I had my credit card company withdraw the charges. Well guess what? Today, almost 3 months to the day I get the Tesla coil! BAD NEWS! It not only is about 1/3 the size shown on their internet page, but it is NOT assembled! But wait! Theres more! The assembly/soldering instructions (yes you have to solder it!) COMES IN CHINESE or JAPANESE! I cant tell the difference! :( Now I was an electronic tech for over 45 years but dangit! I REFUSE to assemble something written in Chinese (or Japanese) I came to this sight because there was a little card that came with this $hit that told me to come to Fastreplys.com for Complaints-Suggestions & Refunds. Guess Ill just let them come find me!

  • July 10, 2020 at 3:30 PM by an anonymous user from: Flint, Michigan, United States

    Are you kidding me. I order balloon ball for my grandson I seen it on facebook I order it at the end of march it just came today 7-10-2020. I paid 25.00 dollars it I'm so upset I can't believe a company would do this and still be in business, the first time I ever have order anything on facebook and the last time on top of all this you sent the wrong size. I order the large one... Pos

  • July 10, 2020 at 2:53 PM by an anonymous user from: Pefferlaw, Ontario, Canada

    I also ordered the golf putting game and received only one yellow plastic golf ball. I’m not sure why they bother to send the golf ball unless they intend it as an insult to someone stupid enough to purchase anything ordered via Facebook.

  • July 9, 2020 at 5:43 PM by an anonymous user from: Calgary, Alberta, Canada

    Hello sir or mam

    Is this info@fastreplys.com. I bought a Smart Bracelet S1 from yor site. I trying to return the smart watch. I am not sure of where or how to do this.its damaged. I would like my refund back.

    Peter A...

    • July 9, 2020 at 7:23 PM by info

      Open a dispute with your bank to have your money refunded.

  • July 9, 2020 at 6:27 AM by an anonymous user from: Foresthill, California, United States

    KEEP your comment respectful? Or it will not be posted? How can you even expect respectful comments from people who have been ripped off by these phony ads? And some of us more than once! We should be able to post our comments on the ads themselves, see how fast they go out of business! Some of us work d**n hard for our money unlike you people that make a living ripping people off! Shame shame on you! You know what happens to people like you right? Wish I could watch as you burn!

  • July 7, 2020 at 6:34 PM by an anonymous user from: Borger, Texas, United States

    I just received a laser light after a long wait it arrived it had no instructions and it had no charger or cord I opened it up and there was no battery I am very disappointed in it so is this what I get for the money I paid, Gary ...

    • July 11, 2020 at 2:36 PM by an anonymous user from: Angleton, Texas, United States

      Me too...What the? What batteries can be used? No instruction at all.

    • July 9, 2020 at 1:26 PM by an anonymous user from: Crystal River, Florida, United States

      did you try adding a battery to the laser, did your laser come with 2 keys?

  • July 7, 2020 at 1:47 PM by an anonymous user from: Lake Village, Indiana, United States

    I bought two bluetooth ear phones that I am very disappointed in your product. I wish to send them back for a refund. Please comply with my wishes. Thank you,

    Sheila K.

  • July 6, 2020 at 7:14 PM by an anonymous user from: Germany

    Bought a pair of BOSE headphones advertised on FACEBOOK here in AUSTRALIA by a company called SMILECLOUDY when I received them they were a cheap pair instead, info fastreplys was there contact for disputes smilecloudy

    ORDER 200602101641373

    Thank you for your purchase!

    HI john, we're getting your order ready to be shipped. We will notify you when it has been sent.

    headphones

    Inbox

    x

    Fastreplys

    Mon, Jun 29, 9:57 PM (8 days ago)

    to me

    Dear customer,

    Thanks for your message. We are so sorry that the goods you received can not meet your satisfaction. According to the policy of our company, before we issue refund, customer need to return back the product, according to our substantial experience, it will cost you more than 20USD for shipping the product back to us, and customers need to be responsible for the returning shipping fee. Besides,we need to pay 5% service charge to shopping plateform and we have paid 20USD shipping fee for the order,in this case,customer need to be responsible for partial cost base on the amount of order, normally 5-10USD.

    Please return it to the following address:

    Address:No.3, Zhenxing East Yiheng Road, Gaobu Town, Dongguan city,Guangdong province China

    Post code:523000

    Receipt:Patrick Li

    Tel: 18938184948

  • July 6, 2020 at 2:57 AM by an anonymous user from: Cocoa, Florida, United States

    I originally ordered what was suppose to be a remote control jet for $48. What I recieved in the mail was a model airplane that wasnt even worth $10. Highly dissapointing. The jet was nothing as is the ad appeared it to be. We would like a refund immediatley. We also have fraudulent charges on the credit card after ordering from this site. Help will be appreciated. Would like to resolve this matter ASAP!

  • July 4, 2020 at 2:10 PM by an anonymous user from: Coos Bay, Oregon, United States

    Ordered a toy bulldozer they sent some cheap knock off remote FRONT end loader that's not even the one in the advertisement ad its a smaller cheap toy that dosent do what the ad showed I believe I spent 39.95 its worth maybe 10 bucks lol ive been ripped off contacting my bank and flagging these fakes p. Dont buy on fb there not regulated by fb or even tested its a toltal loss you wont get your money back just a 17% discount on other perches im tninking of doing a ad on fb to exspose the true products I hear wish is better at least thats been my experience. These guys really scam everyone who orders . I knew better if it looks too good to be true it is.

  • July 4, 2020 at 4:47 AM by an anonymous user from: United Kingdom

    Is Treegens.com an untrustworthy website? If so, in what way?

    • July 4, 2020 at 9:08 AM by info

      They are untrustworthy. They said they are located in the heart of London, but they not list their address on the website. Their only form of contact is email.

  • July 1, 2020 at 9:08 PM by an anonymous user from: Reno, Nevada, United States

    For anyone who has seen the remote control airplane that is indestructible and floats on water from the company CERXIN the ad is a total lie and 8s totally false advertising. The plane is not even what the ad shows or says. It did not come with a remote, it is about 8 times smaller then the ad shows and it falls apart very easily. There is no reason this company should get away with this. I believe that they should be sued and everyone that bought one and was scammed should be entitled to the real product shown In the ad.

    • July 15, 2020 at 12:10 AM by an anonymous user from: Moses Lake, Washington, United States

      I ordered the same plane you described and I ended up getttin some pos little plane u have to pull back and it rolls with little airplane sounds im fkn p****d,do u remeber the email for them so I can dispute w my bank

  • July 1, 2020 at 5:29 PM by an anonymous user from: Lubbock, Texas, United States

    I ordered the golf game and all I got was a golf ball. $31.00 is a lot to pat for a golf ball.

    Sue R...

  • July 1, 2020 at 3:03 PM by an anonymous user from: Center Ossipee, New Hampshire, United States

    Purchased a wireless license plate backup camera that connects to a cellphone via an app from "Tomaob". They sent me one that needs to be wired instead, so I asked that they exchange it for the wireless version. I spent $69 plus a few for shipping, not the end of the world, but their reply was interesting when I asked about exchanging it. Basically, this scam sends you an inferior product, then tries to buy you off by giving you 15% of what you paid (then they offered 20%). I'm sure the check they would send would not be legitimate anyway, so no point in having them send me anything. I hope my $69 makes them rich. Here is the text of the email exchange, avoid them as you may have a bad experience like I did.

    Email addresses they use are service3@honwin.net, info@fastreplys.com. The website is https://tomaob.com/

    Dear Customer,

    Thanks for your email.

    We are so sorry to hear that you are not willing to accept this suggestion. This is the best proposal that I can provide to you, but in this case, I have checked with our manager, we would like to offer you an exceptional proposal which will be provided to you only: how about we provide a 20% refund for the product. Otherwise, you will cost more than 20USD for shipping the product back to us, and customers need to be responsible for the returning shipping fee.

    Looking forward to hearing from you.

    Have a nice day.

    Best regards!

    CS Metta

    - Original -

    My response:

    Are you serious? You send me the wrong product and you offer me a 15% refund? This must be a scam. How about you send me the correct product and pay for the shipping to return the incorrect product. It was YOUR fault for sending me the wrong product. The ad and the invoice indicate a wireless backup camera and you sent me one that needs to be wired to a video source. This was supposed to work with my cell phone. Please let me know next steps.

    Thank you,

    - Original message -

    From: service3 <service3@honwin.net>

    Date: 6/30/20 9:44 PM (GMT-05:00)

    To:

    Subject: Re:RE: A shipment from order is on the way

    Dear Customer,

    Thanks for your reply.

    We are so sorry to hear that you are not willing to accept what we proposed. While according to our substantial experience, it will cost you more than 20USD for shipping the product back to us, and customers need to be responsible for the returning shipping fee.

    In this situation, how about we provide 15% refund of the product for this product? You can save money for the returning shipping fee. And we will reflect this problem and amend it asap. We sincerely hope you can understand and agree, also leave a positive comment on our website after you received the refund.

    Looking forward to hearing from you.

    Have a nice day.

    Best regards!

    CS Kusuma

    - Original -

    From: "

    Date: Tue, Jun 30, 2020 05:40 PM

    To: "service3@honwin.net"<service3@honwin.net>;

    Subject: RE: A shipment from order is on the way

    My email to them:

    Hello again,

    Realized you had sent me the wrong back up camera. This was supposed to be wireless and connect to my phone with an app. The one sent has lots of wires. How can I return this and get the right one?

    • July 15, 2020 at 5:49 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

      HI I experienced the same thing. They sent me the wrong product; a camping chair that I can buy at Walmart for less than $10; I paid $64.99. I sent them an email and got the same response as you. They told me to give to a friend or send it back and pay my own shipping cost $20 us dollar. wow such a scam! The website I ordered from is called kbhamk. Their customer service is response from service@chathor.com which is a bogus email address e-signature by CS Kusuma. What should I do?

  • June 30, 2020 at 8:20 PM by an anonymous user from: Humble, Texas, United States

    The airplane was not what you advertised in you video . I no way resemble the plane. Please forward the return address, I will be sent, the airplane back to you. I want, my money back a full refund

  • June 30, 2020 at 4:00 PM by an anonymous user from: Floyds Knobs, Indiana, United States

    I also ordered the luxury reclining camping chair. Total scam. It looks like a child’s chair and not worth $5. Came to this website because of a card that was included in the packaging . I’m baffled that they are allowed to get away with this. It is robbery. I just had 64.99 stolen from me! NEVER order from Facebook!

    • July 15, 2020 at 5:50 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

      HI I experienced the same thing. They sent me the wrong product; a camping chair that I can buy at Walmart for less than $10; I paid $64.99. I sent them an email and got the same response as you. They told me to give to a friend or send it back and pay my own shipping cost $20 us dollar. wow such a scam! The website I ordered from is called kbhamk. Their customer service is response from service@chathor.com which is a bogus email address e-signature by CS Kusuma. What should I do?

      • July 15, 2020 at 6:31 PM by info

        Open a dispute with your bank to have your money refunded.

    • July 9, 2020 at 7:23 PM by an anonymous user from: Santa Cruz, California, United States

      Omg! Same thing happened to me. I ordered the "luxury" camping chairs. 2 of them... Got a cheap chair that tips over.

      • July 15, 2020 at 5:53 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

        same thing happened to me. what did you end up doing? did you get a refund from your credit card company and did you resolve anything?

    • July 9, 2020 at 6:47 PM by an anonymous user from: Naples, Florida, United States

      I purchased two of the "luxury" reclining camping chairs...what a ripoff...I also came to this website to find out how to return the chairs as the card was included with both chairs! I will never order anything from Facebook again...What I thought would be a great birthday gift for my son in law's birthday to take on his boat turned out to be cheap chairs that won't withstand his weight...totally unstable. What a scam!

      Naples, FL United Stated

      • July 15, 2020 at 5:52 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

        HI I experienced the same thing. They sent me the wrong product; a camping chair that I can buy at Walmart for less than $10; I paid $64.99. I sent them an email and got the same response as you. They told me to give to a friend or send it back and pay my own shipping cost $20 us dollar. wow such a scam! The website I ordered from is called kbhamk. Their customer service is response from service@chathor.com which is a bogus email address e-signature by CS Kusuma. What did you ended up doing? Did you get any refund from your credit card company?

  • June 30, 2020 at 1:23 PM by an anonymous user from: Salt Lake City, Utah, United States

    I purchased a Tesla coil light and have not received anything. E-mails have been sent to the Supplier, Michael Tim and received a confirmation number, Waited and then sent more e-mails and also to "Pay Pal" who handled the payment. Pay Pal started a case and did nothing. This so called Vendor knows the system and waits long enough to let the time expire for the investigation from Pay Pal. Both Pay Pal and Michael Tim are a joke. I was not out that much money but the principle of good business practices is lost here.

    I will never use Pay Pal service again. Terry.

  • June 30, 2020 at 11:04 AM by an anonymous user from: United States

    I ordered a baby Yoda and received a rubber baby Yoda about 2 months later. I am returning it as it is JUNK.

    Linda

    Mount Vernon In

    • July 3, 2020 at 11:53 AM by an anonymous user from: Yorba Linda, California, United States

      The same thing happened to me but I’m reporting it to the Attorney General and also advising my bank that it is a scam! I have all the information that I need to report this for total investigation!

  • June 29, 2020 at 11:36 AM by an anonymous user from: Missoula, Montana, United States

    Ordered two reclining camping chairs, using PayPal. After about two months, and no chairs, I filed a complaint with PayPal.

    Surprise, in a day I get an email from a totally different company,

    Then an email for another company

    So after another week, I received TWO totally different chairs than what I ordered or where advertised.

    Dave S

    Florence Montana

    • June 29, 2020 at 5:15 PM by an anonymous user from: Crown Point, Indiana, United States

      I ordered 2 chairs also, and the next day I wanted to cancel the order because I was doing some searching on the internet and didn't like what I read. Also, the email address listed to contact them won't go thru. I think I'm in the same boat as you.

      A sinking boat!

      Pam - Indiana

  • June 29, 2020 at 11:20 AM by an anonymous user from: Gretna, Nebraska, United States

    Waited about 2 months for delivery. I ordered two cod hole golf games and selected and paid for ones with wooden platforms

    They arrived and are cloth rather than wood.

    JoAnne C.

    The product was made in China and they offered no English information to send complaints

  • June 28, 2020 at 1:58 PM by an anonymous user from: Salem, Indiana, United States

    Waited almost two months for an order from seashied, paid a lot of money for this . It came today and is NOT what I ordered not even close! I don't know what to do from here . Mr. Joseph Frederick, Lebanon, KY

  • June 28, 2020 at 12:56 PM by an anonymous user from: Williamstown, New Jersey, United States

    I ordered 27 silver dollars for $299 . I was surprised when they came from f-k'n China and are forgeries . Never again buy from FB I will go after paypal for compensation.

  • June 28, 2020 at 11:00 AM by an anonymous user from: Littleton, Colorado, United States

    Very clever. Airplane toy shipped not the one advertised. I paid $27 dollars for a toy worth $3 that should be found at a Dollar Store. This is not the first time I've been cheated by Chinese scammers. I will not order anything advertised on FB again. Contact address yields nothing.

  • June 27, 2020 at 4:23 PM by an anonymous user from: Wood Dale, Illinois, United States

    I ordered an Apple 5 Watch. They showed a real Apple Watch in their Facebook Ad.

    They sent me a poor knock off of the watch. In the package it says if you want a refund contact this website. Too Bogus for me to deal with I am going direct to Paypal to get my refund.

  • June 27, 2020 at 3:44 AM by an anonymous user from: Texarkana, Texas, United States

    I purchased a Laser 301 that is supposed to be so powerful it will burn through and pop water balloons and light matches on fire. At least that's what I ordered on Facebook. I received it today and it is a piece of c**p. It's just a regular laser that came with no battery, no charger and no manual. This is supposed to be able to be used as a weapon. Give me a Break! I fell for it Line, Sink & Hooker. Had to get a refund through my American Express since the bogus scammers would not return my emails for a refund. They used Fastreplys.com as their email and they used Fashion Online as their company which was also fake. BEWARE of these ads on Facebook for things that seem unbelievable...because 9 times out of 10 ..They are!

  • June 26, 2020 at 5:10 PM by an anonymous user from: Leesburg, Florida, United States

    I purchased a tabletop drum grater...very poor quality and cheaply made. I'm going to be looking for a refund. I hope I get it. The advertisers on Facebook never disclose where they are from or give their address. The should not be allowed to sell in the US unless they are accredited.

  • June 26, 2020 at 12:28 PM by an anonymous user from: South Jordan, Utah, United States

    I ordered a balloon that you fill with water and can jump on it and roll on it. What I got was a balloon you blow up. You'd think I'd learn by now. Big ripoff

  • June 25, 2020 at 1:19 PM by an anonymous user from: Gainesville, Georgia, United States

    Hi, my name is Beyan, ordered a jet plan that glides on the water then takes off to the air off Facebook to my surprise low and behold it was a miniature model plane boy was I ticked off never again.

  • June 24, 2020 at 4:35 PM by an anonymous user from: Kearney, Nebraska, United States

    I ordered a baby Yoda doll that made sounds and moved its eyes, but I got a rubber hand puppet instead. that is not what I ordered and I spent close to twenty dollars and did not received what I had ordered

    The return address is all I have :

    Jon

    2352 Bent Creek RD

    Auburn, AL 36830

    • July 3, 2020 at 12:02 PM by an anonymous user from: Burbank, California, United States

      Contact your Bank and advise them that it is a scam and you want them to investigate and a refund of your money!

    • June 24, 2020 at 9:10 PM by an anonymous user from: Patterson, California, United States

      Same thing happened to me, so disappointed.

    • June 24, 2020 at 6:46 PM by an anonymous user from: Fort Smith, Arkansas, United States

      I just got my hand puppet today, as well. I am LIVID and SO DISAPPOINTED! More livid than anything. My daughter started looking around online and discovered tons of folks have been duped, just like us. This is so wrong.

      • June 27, 2020 at 3:48 PM by an anonymous user from: Miami, Florida, United States

        This was my birthday present, from my wife, and after 2 months, we received the hand puppet baby yoda.

  • June 24, 2020 at 4:21 PM by an anonymous user from: Hazlet, New Jersey, United States

    what type of battery for flash light

  • June 23, 2020 at 5:49 AM by an anonymous user from: Belfast, Northern Ireland, United Kingdom

    sent for trousers for my husbands birthday present, they arrived after 3 months and they would fit a 12 year old girl

    • June 23, 2020 at 3:28 PM by an anonymous user from: Kirkland, Washington, United States

      This is a total scam. Order a remote modal airplane after seeing a video demonstration. It was completely fraudulent. Received a small airplane model. No remote, notb the same size, on and on. Trying to get a refund.

      • June 25, 2020 at 9:45 AM by an anonymous user from: Houston, Texas, United States

        Well I don't feel so bad now I just got my crappy plane too, it's not a remote control or anything. I learned about mine on Facebook so I'm going to post a picture of this thing so nobody else gets scammed first and last time I'll ever buy anything online

  • June 23, 2020 at 3:23 AM by an anonymous user from: Sacramento, California, United States

    Ordered lights for my harley. They came but without instructions. Where does the white wire go?

  • June 22, 2020 at 11:49 AM by an anonymous user from: Plano, Texas, United States

    same deal here only got a golf ball

  • June 21, 2020 at 7:13 AM by an anonymous user from: Bucyrus, Ohio, United States

    Ordered golf game and I only received 1 yellow ball.Where do I get a refund?

    Never order off Facebook. The card I received directed me to this web site.

    was mailed from Rosemead CA.

  • June 20, 2020 at 7:10 PM by an anonymous user from: Beaverton, Oregon, United States

    I ordered the same golf game and all I received was a yellow ball and the same card. More than a violation! Don't purchase from website ads on Instagram or Facebook!

  • June 19, 2020 at 2:38 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

    The same thing happened to me as the above comment from Kathryn M. Same price. It was supposed to be a golf game and all I received was a little ball. and a note inside the package that said:

    Kindly Notice:

    * Complaint-Suggestion & Refund

    Paypal and credit card takes time

    Contact us: info@fastreply.com

    WHAT DOES THIS MEAN? Facebook should not let these advertisers on their website.

    • June 22, 2020 at 1:10 PM by an anonymous user from: Hendersonville, Tennessee, United States

      Me too! I ordered 2 of these and only got 2 foam golf balls. 😡

  • June 19, 2020 at 2:37 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

    The same thing happened to me as the above comment from Kathryn M. Same price. It was supposed to be a golf game and all I received was a little ball. and a note inside the package that said:

    Kindly Notice:

    * Complaint-Suggestion & Refund

  • June 18, 2020 at 8:49 AM by an anonymous user from: Mt. Pleasant, South Carolina, United States

    I ordered a gulf game from this company on May 30th (treegenstreegens.HK11111) in the amount of $31.98. I have not received my purchase yet but I did receive a Complaint-Suggestion & refund on along with contact us:info@fastreplys.com. Please advise me on how to find out where the products are or how can I get my money back. Thank you for your help in this matter.

    Sincerely,

    Kathryn M.

    • June 27, 2020 at 6:20 PM by an anonymous user from: Westerville, Ohio, United States

      The same thing happened to me. Horrible company!

    • June 19, 2020 at 2:39 PM by an anonymous user from: Seattle, Washington, United States

      The same thing happened to me. Did you get your money back? I paid thru Paypal so I am going to contact them and the credit card company.

      JoAnne W

    • June 18, 2020 at 8:57 AM by info

      Since the store is fraudulent, open a dispute with your bank to have your money refunded.

  • June 18, 2020 at 6:06 AM by an anonymous user from: London, England, United Kingdom

    I bought a plane that came from U.S.A, it is called & yan jie and it nothing like it showed on the video but a cheap polostrine piece of Rubbish. I paid over £30.00 for it, could buy locally for £1.00,the video was was misleading, can I get a refund please.

    • June 22, 2020 at 8:09 PM by an anonymous user from: Snohomish, Washington, United States

      Can you tell me where you purchased it? We had one show up but have no recollection of ordering one.

    • June 18, 2020 at 12:17 PM by an anonymous user from: Washington, District of Columbia, United States

      I bought same 3 foot plane but it was 10 inches and no remote to control it. I paid $39! I want my money back.

      • June 18, 2020 at 2:56 PM by info

        Open a dispute with your bank.

    • June 18, 2020 at 8:02 AM by info

      Open a dispute with your bank to have your money refunded.

      • June 18, 2020 at 12:17 PM by an anonymous user from: Washington, District of Columbia, United States

        I want my money back

  • June 17, 2020 at 3:15 PM by an anonymous user from: Sayville, New York, United States

    I bought a "Recliner Luxury Camping Chair' 64.99, it's not worth 10.00! It is not the same chair pictured in their ad, not even close! The company is Worterris. I am beyond angry! I want my money back and I will expose their "Bait and switch policy'! How do they think they can get away with this! Shame on FB for allowing thieves like this advertise on their page!

    P****d as h**l

    Joanne

    • June 30, 2020 at 3:53 PM by an anonymous user from: Floyds Knobs, Indiana, United States

      I just got my chair today. I’m so mad. Yes this company is bogus.

  • June 17, 2020 at 1:10 PM by an anonymous user from: Franklin, North Carolina, United States

    Just got the laser. What battery does it take?

  • June 16, 2020 at 5:42 PM by an anonymous user from: Woodbridge, Virginia, United States

    I ordered some LED lights for my motorcycle what I received was not what I wanted there is only one color and I ordered the diffrent color lights these lights don't have a remote controle. I ordered 2 kits.I would like to get A refund please thank you. John E Flynn Jr.

  • June 16, 2020 at 2:15 PM by an anonymous user from: Bellingham, Washington, United States

    I received an envelope with a yellow soft golf ball, from P.O. Box6368, Rosemead,CA 91770

    eVS

    I ordered the outdoor golf game on facebook. Note in with golf ball said Kindly Notice: Complaint-Suggestion & refund Contact us: info@fastreplys.com. Please respond.

  • June 15, 2020 at 3:58 PM by an anonymous user from: Mesa, Arizona, United States

    I ordered a product, I want to return. How do I do this? Am I stuck with this product?

    Theresa A...

    • June 15, 2020 at 4:08 PM by info

      Try opening a dispute with your bank to have your money refunded.

  • June 15, 2020 at 2:05 PM by an anonymous user from: Hamilton, Scotland, United Kingdom

    I had bought the quick,easy curls but what came through the post was hair straighteners that I did not order. So I would like to now how I can get a refund and send them back please. Will you please let me now how I can do this please

  • June 15, 2020 at 2:02 PM by an anonymous user from: Fallon, Nevada, United States

    I ordered a Baby Yoda that was to be a robot puppet. All I got was a hand puppet. I want my money back. What a scam

    Doesn't even fit on a hand.

  • June 15, 2020 at 1:15 PM by an anonymous user from: Hillsborough, North Carolina, United States

    Husband ordered something from an ad on facebook. We received a yellow rubber-like ball shaped like a golf ball. The card inside was obviously written by a non-English speaking person because this is what it said verbatim:

    Kindly Notice:

    *Complaint-Suggestion & Refund.

    Paypal and credit card takes time

    *Contact us: info@fastreplys.com

    Saving your time and offer you VIP service

    Husband didn't say what he ordered because he wanted to give it to me as a gift (t-shirt maybe?).

    On package:

    Time Sensitive Material

    P.O. Box 6368

    Rosemead, CA 91770

    USA

    EWR 63

  • June 15, 2020 at 10:04 AM by an anonymous user from: Yorktown Heights, New York, United States

    I bought 3 bracelets and have not received them... only a small package with a card and this information about this website... now what

  • June 15, 2020 at 1:38 AM by an anonymous user from: Scranton, Pennsylvania, United States

    I bought a 2tb usb thumb drive and when I plugged it in my computer it didn't work, could not format and computer did not see it. This product is a fraud ...Lesson learned not to buy from these people.

  • June 13, 2020 at 2:41 PM by an anonymous user from: Crossville, Tennessee, United States

    You are a fraud and I want my money back you showed an Apple Watch and I received some piece of c**p I don’t know what so please tell me how to send back and I want a refund immediately due to the fact that you are false advertising and I talked to my lawyer and he said I can sue for falsifying a product

  • June 12, 2020 at 2:11 PM by an anonymous user from: Myrtle Beach, South Carolina, United States

    I ordered back yard golf putting game and have not received it. Today received 3 plastic golf balls.

    A code on package EWR 63.

    Please help me.

    Linda B.

  • June 12, 2020 at 6:30 AM by an anonymous user from: Trussville, Alabama, United States

    I ordered 2 of the large rubber like toys to be filled with water for children to lay/jump on for fun. We waited for at least 6 weeks and yesterday on the 11th of June, 2020 a blow-up Glow in the dark Jelly balloon ball which came in the mail to me in Birmingham and my niece in Daphne Alabama. I paid 25.00 dollars a piece for a silly ball that looks worth about 2 or 3 dollars. This is not the first time during this pandemic I have received something different than what I ordered. We still are waiting on things that was ordered 2 or 3 months ago. This is unacceptable. The address on the package is Dept CA #1169, 13725 Pipeline Ave, Chino, CA 91710.

  • June 11, 2020 at 4:22 PM by an anonymous user from: Maldon, England, United Kingdom

    Ordered a laser torch from ad on Facebook also noticed the exact same advert was being used by other “ companies “ eventually laser torch arrived nothing like the one advertised but a cheap version. Couldn’t even try it out no instructions and no batteries supplied.

    The replies to my emails asking for a refund was astounding at one point they said other buyers had said what a nice tone it had I replied it’s a laser torch not audio. They said it was cost me over 20 usd to sent it back,I replied it was posted from the uk.

    I have now escalated it with pay pal . And I think the positive comments on their adverts are a scam to people saying how good it is and got a charger and batteries with it . Avoid .

  • June 11, 2020 at 1:20 PM by an anonymous user from: Saint Marys, Ohio, United States

    June 11, 2020

    Just received a Baby Yoda ordered a few months ago from fastreplys.com. Not only was it NOT what we ordered for $35.00, plus $12.00 SH, instead of receiving a small stuffed Baby Yoda, we received a grotesque, UGLY, crude plastic hand puppet. Definitely not worth $35.

    I am going to try to get a refund.

    This ad was on Facebook.

    Thank you.

  • June 10, 2020 at 11:12 AM by an anonymous user from: Jamaica, New York, United States

    The product I received is defective. Need new one or my money back! Please advise.

    • June 11, 2020 at 4:23 PM by an anonymous user from: Maldon, England, United Kingdom

      If you bought through PayPal go through PayPal

Comments Show More Comments (120)

Write Your Comment, Question, Answer, or Review

NB: We will use your IP address to display your approximate location to other users.

Your post will be set as an anonymous because you are not signed in. Anonymous posts cannot be edited or deleted. Sign-in.

Advertisement
Fastreplys.com is Associated with Untrustworthy Online Stores