Is Debbymax a Scam? See the Review of the Online Store

 +
Is Debbymax a Scam? See the Review of the Online Store

Would you share this Article with others?

Debbymax located at debbymax.com is an untrustworthy online store claiming to sell men's clothing, men's suits, dresses, toys, kitchen, garden and beauty products. Online shoppers run the risk of receiving counterfeit goods or nothing at all from the same store. Unsatisfied online users who have shopped on the untrustworthy website are asked to contact their bank or financial institution to have their transactions canceled and money refunded.

Debbymax at www.debbymax.com

Debbymax at debbymax.com

Email: lulusdayfashion@gmail.com

Tel: 0086-13929546246

Note: Some of the names, addresses, email addresses, telephone numbers or other information in samples on this website may have been impersonated or spoofed.

Please share what you know or ask a question about this article by leaving a comment below. Check the comment section below for additional information, if there is any. Remember to forward suspicious, malicious, or phishing email messages to us at the following email address: info@onlinethreatalerts.com. And, report missing persons, scams, untrustworthy, or fraudulent websites to us. Tell us why you consider the websites untrustworthy or fraudulent. Also, to quickly find answers to your questions, use our search engine.

You can help maintain Online Threat Alerts (OTA) by paying a service fee. Click here to make payment.

Comments, Questions, Answers, or Reviews
(Total: 5)

To help protect your privacy, please do not post or remove, your full name, telephone number, email address, username, password, account number, credit card information, home address or other sensitive information in or from your comments, questions, or reviews.

The comments, reviews or answers below do not necessarily reflect the views of Online Threat Alerts (OTA).

  • March 1, 2020 at 10:08 AM by an anonymous user from Prague, Praha, Czech Republic

    I also ordered an item and the tracking number is not working and the site that I was using to view the very items are nolonger visible. I think that's guys must be known by the entire world.

    Samuel

    remove

  • February 24, 2020 at 8:03 PM by an anonymous user from Smyrna, Georgia, United States

    Re: Refund issue

    Inbox

    x

    jerome from Debbymax.com

    12:44 AM (20 hours ago)

    to me

    Dear Customer,

    Order#: DY1473MAX

    Thank you for the email.

    We are sincerely apologize for the inconvenience

    We did update and follow up your refund request and we told our financial manager that your refund has been reported for a long time and should be finish in first priority. We will keep eyes on your refund and inform you once it finished, we do hope it will be finished on time, would you forgive us about this and give us more days?

    A thousand thanks for your kindly understanding and patience.

    Debbymax Resolution Center

    In any case you are not satisfied with our customer support's response, you can file a dispute by going to our Resolution Center:

    Your case will be taken care of by our dispute management team in first priority.

    me

    8:58 PM (4 minutes ago)

    to debbymax.com

    No,

    Why am I being asked to give you more days? Your company cancelled the order.

    When I paid for the items you were not asked to wait more days!

    It is now more than 10 days as stated in your refund policy.

    When will my refund be returned?

    --

    remove

  • February 17, 2020 at 3:44 AM by an anonymous user from Manama, Bahrain

    Yeah keep getting bullsh**t excuses to why my order which I paid extra for express delivery has not shipped after a month. Stay well aware of them

    remove

  • February 9, 2020 at 8:35 PM by an anonymous user from Gambrills, Maryland, United States

    Oh too bad I ordered from them for about a month now and can still not trace the whereabouts of my order. The tracking number seems to be tracking nothing and one Ann,a so-called sales rep never replied to my messages again. Almost a hundred box gone down the drain? Too bad.

    remove

    • February 9, 2020 at 8:56 PM by info

      Open a dispute with your bank to have your money refunded.

      remove

 Show More Comments (5)
Write Your Comment, Question, Answer, or Review
Write your comment, question, answer, or review in the box below to share what you know or to get answers. NB: We will use your IP address to display your approximate location to other users.
Your comment, question, answer, or review will be posted as an anonymous user because you are not signed in. Anonymous posts cannot be edited or deleted. Sign-in.

Is Debbymax a Scam? See the Review of the Online Store